Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Chop & Cheese. Meer weten? Ontdek meer
A
22 jun 2026 om 23:36
Was top
Joris
21 jun 2026 om 16:04
Lekker netjes en zag er goed uit
ghiyath
18 jun 2026 om 22:48
Super
F
17 jun 2026 om 21:14
So good
Noura
14 jun 2026 om 18:00
Lekkerste loaded fries die ik ooit heb gegeten en heb er echt veel gehad! Echt 100000 sterren waard
J
12 jun 2026 om 20:10
lekkere burgers en heel snel bezorgd. top.
Kaylee
8 jun 2026 om 1:10
Hamburger was niet de beste in Nieuwegein, de kipburger wel!
leon
21 mei 2026 om 19:57
na lange tijd weer de mac and cheese op het menu heerlijk maar jammer dat jullie erg snel op onderweg zetten terwijl jullie er dan nog ruim een half uur over doen
Mina
20 mei 2026 om 20:50
Was heerlijk!
Marloes
15 mei 2026 om 19:42
Alles was super lekker zoals gewoonlijk. Bizar snelle bezorging op de vrijdagavond
Tim
2 mei 2026 om 22:15
wederom prima verpakt. Burger was lekker. ik kreeg per abuis twee porties van wat ik had besteld, maar daar kwam ik pas achter nadat de bezorger weg was.